четверг, 24 сентября 2020 г.

Борисов - культурная столица 2021 года

 


Предлагаю подборку названий массовых мероприятий и книжных выставок на тему : 
"Борисов - культурная столица 2021 года"

1. «Аб табе, мой Барысаў, сівы і юны»

2. «Архітэктурны воблік Барысава: старое і новае»

3. «Вачыма мастакоў»

4. «Векапомныя дні»

5. «Горад лёсу майго»

6. «Горад маладосці маёй і дзяцінства»

7. «Горад стары, горад новы»

8. «Горад, які быў, ёсць, будзе»

9. «Жывая даўніна: гісторыя цэркваў, храмаў, свят і абрадаў»

10. «Іх імены - у гісторыі горада»

11. «Малюю свой горад»

12. «Мілей цябе няма, мой добры горад!»

13. «Барысаў - падарожжа праз стагоддзі»

14. «Барысаў: погляд у мінулае»

15. «Барысаўскія таямніцы»

16. «Мой горад старажытны, мой горад малады»

17. «Мой родны светлы горад»

18. «Памяць горада Барысава»

19. «Вандроўкі па Барысаву: гісторыя вуліц горада»

20. «Праз Барысаўскія вокны»

21. «Родны горад учора, сёння, заўтра»

22. «Табе, мой горад, прысвячаем свята»

23. «Больш, чым горад на карце»

24. «Горад на Бярэзіне»

25. «Горад маёй мары»

26. «Город, в котором мы живём»

27. «Город открытых сердец»

28. «Город, в котором хочется жить»

29. «Город, устремлённый в будущее!»

30. «День моего города»

31. «К Борисову с любовью»

32. «Красуйся, Борисов!»

33. «Борисов - взгляд сквозь столетия»

34. «Борисов - город древний, город славный»

35. «Борисов через легенды»

36. «Мой город, вечно молодой»

37. «Мой Борисов»

38. «Нет города краше на свете»

39. «Под Борисовским небом»

40. «Прошлое и будущее моего города»

41. «Любимый Борисов над Берёзой рекой: история основания города»

42. «Самый лучший город на земле»

43. «Цвети, мой город, под небом журавлиным!»

44. «Это город наш! Он мой и твой!»

45. «Я люблю свой Борисов»

46. «Борисов. Место в истории»


Комментариев нет:

Отправить комментарий